talambar

بنام خدا

امروز سه شنبه بعد از ظهر اطراف ارتفاعات ناهار خوران رفتیم. برگ درختان کاملا ریخته و فرش زیبایی پهن شده است.

تقدیم دوستان

+ نوشته شده توسط حبیب اله طاشی در جمعه بیست و دوم دی ۱۳۹۶ و ساعت 19:1 |
talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1396 ساعت: 3:21

بنام خدا  امروز جمعه دوستان رفتند تل انبار ولی من متاسفانه بدلیل مشغله شانس همراهی آن ها را نداشتم. برای همین منظور دیرتر حرکت کردم ولی به سمت سردانسر.......... ساعت حدود 7:45 از ناهارخوران راه افتادم و تنهایی حرکت کردم. هوا بسیار مساعد بود. تا دو راهی یخ چشمه تغریبا اثری از برف نبود ولی از یخ به بعد برف پوشیده و هر چه بالاتر میروی به عمق برف افزوده می شود. پس حدود شش ساعت حرکت به سردانسر رسیدیم. جای همه دوستان خالی.   سالم و تندرست باشید. + نوشته شده توسط حبیب اله طاشی در جمعه بیست و دوم دی ۱۳۹۶ و ساعت 19:9 | talambar...

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1396 ساعت: 3:21

بنام خدا روزی خوب و روزگاری بهتر برای من و همراهانم. در هفته های آخر پاییز در روزی خوب و بیاد ماندنی به سمت مازوکش و  از آنجا به سمت سردانسر حرکت کردیم. با توجه به مساعد بودن هوا تعداد گروه ها هم زیاد بود. هر بار که از این مسیر رد می شوم سنگ حجاری شده در مسیر سوته نظرم را جلب می کند هر چند کنده کاری های افراد سودجو برای یافتن چیزی آنرا از حالت طبیعی خارج کرده است ولی کماکان زیبایی خود را دارد.   تنها برکه اطراف روستای زیارت که در حال حاضر یخ زده می باشد. وجود نی مرداب، درختان بید و توسکا آنرا از جاذبه های مسیر مازوکش کرده است. جای پای خرس که در گل یخ زده کاملا مشخص است. بزرگی پا نشان از بزرگی و هیبت آن می تواند باشد.   همراهان خوب من نمایی از قله تل انبار و خطالراس آن، پوشیده از برف کلبه دامداران در قل بیلاق گله های اسب که صاحبانشان در فصل کم کاری آن ها را آزاد می کنند. بازهم همراهان خوب من نمایی از روستای زیارت  پایان + نوشته شده توسط حبیب اله طاشی در یکشنبه بیست و ششم آذر ۱۳۹۶ و ساعت 22:12 | talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 11 دی 1396 ساعت: 11:52

بنام خدا  آخرین سه شنبه فصل پاییز به اتفاق دوستان به سمت سرخ چشمه و سپس تنبله حرکت کردیم. طبق روال هر هفته ساعت 12 به بعد دوستان جمع و در طی حرکت به هم می پیوندند. روز بسیار زیبا و دوست داشتنی بود. مناظر بسیار زیبا و کارت پستالی بود. جای همه دوستان خالی.  پایان + نوشته شده توسط حبیب اله طاشی در پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۶ و ساعت 18:0 | talambar...